نوشته شده توسط : arman
 
"پیر مرشدمان گفتند: آقا سید علی آقا با شما کاری داشتم. آقا سید علی آقا آنجا ماند و بقیه آمدیم بیرون. [پس از آنکه آیت الله خامنه‌ای هم بیرون آمد] آن موقع یک برافروختگی در سیمای آقای خامنه‌ای مشاهده کردم. گفتم: سید، آقا چه فرمودند؟"
 

کلمه: گرچه امروزه، عظمت علمی و سیاسی و معنوی رهبر معظم انقلاب بر هر انسان حق طلبی آشکار است، اما کسانی که دید الهی داشته‌اند، علاوه بر آنکه سال‌های سال پیش از این، چنین مواردی را در ایشان می‌دیدند، با خبر دادن از مطالب آیندهٔ ایشان، تأییدی بر سیر الهی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و انقلاب نیز عرضه کرده‌اند. استاد حمید سبزواری، در همین رابطه خاطره‌ای از یکی از دوستان مشترک خود و رهبر فرزانه انقلاب نقل کرده‌اند که خواندنی است:

«صحبت در این مقال [فضایل اخلاقی آیت الله خامنه‌ای] بود که دیدم قدسی چیزی می‌خواهد بگوید.... [قدسی] گفت: «ما که جوان بویم، من و آقای خامنه‌ای و چند جوان هم سن و سال، عربی می‌خواندیم، درس طلبگی می‌خواندیم و در هفته هم یک روز پنج شش نفر بودیم دسته جمعی می‌رفتیم خانه یک پیرمردی؛ پیری بود که سالی از او گذشته بود. پیر، منظور اینکه بتواند هادی و راهنمای انسان شود، یک آدم دانشوری که آدم از او درس بگیرد. به این قصد ما هفته‌ای یک روز آنجا می‌رفتیم و شعری نیز که گفته بودیم می‌خواندیم و ایشان هم یک صحبتی می‌کردند.... یک روز آنجا رفتیم... موقع بیرون آمدن خداحافظی کردیم از پیر مرشدمان، ایشان گفتند: آقا سید علی آقا با شما کاری داشتم. آقا سید علی آقا آنجا ماند و بقیه آمدیم بیرون. [پس از آنکه آیت الله خامنه‌ای هم بیرون آمد] آن موقع یک برافروختگی در سیمای آقای خامنه‌ای مشاهده کردم. گفتم: سید، آقا چه فرمودند؟

گفتند که آقا مرا نصیحت کردند راجع به عمامه‌ای که سرم است که این عمامه این جوری است. گفتم: خب اگر واقعاً همین بود ما هم بهره می‌بردیم، اینکه حرف محرمانه‌ای نیست که آقا بگوید صبر کن فقط با تو کار دارم. گفت: آن چیزی است که حالا وقت گفتن آن نیست.... در خلوت ایشان را دیدم. گفتم این را باید بگویی.

[آیت الله خامنه‌ای] گفت: والله ایشان یک چیزی فرمودند که من در خودم یک چنین مسئله‌ای را نمی‌بینم [که اصلاً دنبال آنجور مسائل باشم]، ایشان به من فرمودند خودت را بساز، یادت باشد تو یک روزی در این مملکت باید حرف اول را بزنی و مضمونی به این قریب.»

همین که این حرف را گفت، من [استاد سبزواری] به خاطرم گذشت مگر نه اینکه حرف اول را امام می‌زند، آقای خامنه‌ای [که رئیس جمهور است] نمی‌زند! امام حضور داشتند، زنده بودند. ولی این گفتار در یاد و نظرم بود، تا شب ارتحال امام.... یک دفعه حرف قدسی به یادم افتاد. گفتم آیا آقای خامنه‌ای [رهبر] خواهد شد؟... صبح رادیو را باز کردم دیدم قرآن می‌خواند. بعد اعلام کردند که هیئتی تشکیل شده و امر رهبری به آقای خامنه‌ای تعلق گرفته است. آن وقت فهمیدم و پیش خودم گفتم خدایا تو چه بندگانی داری، ما چه غافل هستیم، این‌ها چه کسانی هستند و از ورای پرده‌ها آینده را می‌بینند.»


 
 

 
"وقتی مردم استقبال نمی‌کردند می‌گفتند مردم ناآگاه، نفهم و نادان. اینها با بنی‌صدر بد بودند، هی زیر عکسش می‌نوشتند بتول خانم. هی بتول خانم، بتول خانم. بعد با بنی‌صدر رفیق شدند تا جایی که بنی‌صدر دخترش فیروزه را به مسعود رجوی داد." کلمه: حجت الاسلام شجونی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و حزب موتلفه اسلامی در گفت وگویی که با یکی از ارگان های شهرداری تهران داشته، خاطره جالبی را از برخورد گروهک منافقین با رای و نظر مردم و تشابه آن با رفتار سران داخلی فتنه بیان کرده است.

وی درباره ادعای سران داخلی فتنه که بدون ارائه سندی مدعی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری دهم شدند، می گوید: آقایان سران فتنه هم خدا می‌داند یا از اول باطن سیاهی داشتند یا در این مسائل انتخابات تغییر کردند. مملکت حساب و کتاب دارد. در وزارت کشور 1500 نفر کارمند نشسته. سرتاسر ایران چند میلیون آدم محترم از قشرهای مختلف آوردند پای صندوق برای نظارت. آن‌وقت آدم بگوید تقلب! این آقا جواب این چند میلیون را روز قیامت چطوری می‌تواند بدهد؟ از صبح تا غروب پای صندوق نشستند کار خودشان را انجام دادند، آن‌وقت به آنها می‌گویند خائن و متقلب! جواب اینها را چطور می‌دهند؟ آقا رای نیاورده شلوغ می‌کند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز برخورد سران داخلی فتنه و گروه منافقین با رای و نظر مردم را مشابه می داند و با ذکر خاطره ای جالب در این باره می گوید: این منافقین هر وقت رای می‌آوردند می‌گفتند مردم فرهیخته، مردم دانشمند، مردم فلان. وقتی مردم استقبال نمی‌کردند می‌گفتند مردم ناآگاه، نفهم و نادان. اینها با بنی‌صدر بد بودند، هی زیر عکسش می‌نوشتند بتول خانم. هی بتول خانم، بتول خانم. بعد با بنی‌صدر رفیق شدند تا جایی که بنی‌صدر دخترش فیروزه را به مسعود رجوی داد. ما باید مطالعه عمیقی کنیم تا ببینیم چه کسی چرا منحرف شد؟


 
 

سخنان مضحکانه و شرط گذاري ابلهانه خاتمي براي حضور در انتخابات مجلس، کار را به جایی رسانده است که صدای همسلکان فتنه گر وی  و سایر عناصر بیگانه را نیز در آورده است. گویا نیوز که یکی از رسانه های فتنه محسوب می شود، با انتقاد از  شرط گذاریهای اخیر محمد خاتمی نوشت: اصلاح طلبان از ساختار سياسي اخراج شده اند. پيش شرط هايي كه خاتمي براي شركت اصلاح طلبان در انتخابات آينده مجلس گذاشته چه گرهي از كار فرو بسته آنان خواهد گشود؟ آيا اين اعلام شرايط آغازي خواهد بود براي مذاكره يا هر شكل ديگري از تحميل پذيرش اين شروط (ولو بخشي از آن) به قدرت حاكم؟ يا هرچند اميدي به پذيرش اين شرط ها و گشايش راهي براي بازگشت اصلاح طلبان به قدرت از طريق انتخابات نيست، صرف عنوان آنها حمله به بنيان مشروعيت او است؟ پاسخ پرسش هاي اين چنيني منفي و طرح آن شروط بيهوده به نظر مي رسد. نه تنها ساختار قدرت و گروه حاكم نشان داده اند كه اهل معامله هايي اين چنيني نيستند، پيش از آن خاتمي خود ثابت كرده است كه جسارت ايستادگي براي دستيابي به امتيازي واقعي را ندارد؛ او در كوتاه آمدن از اصول، آرمانها و حتي اهداف جزيي سياسي هيچ مرزي نشناخته است.

گویا در ادامه نوشت: سخنان خاتمي بي بارند. امروز با گذشت بيش از سيزده سال از آغاز اصلاحات، زياده خواهي نيست كه يك رئيس جمهور سابق را در مقام چانه زني واقعي بر سر امتيازي مشخص بخواهيم، به جاي اينكه او را پيوسته در حال مكررگويي درباره كليات دوست داشتني و تحقق ناپذيري چون آزادي و عدالت ببينيم؟ (كه حتي درايت سخن گفتن از اين دومي را هم ندارد) اما جز اين چه كاري از خاتمي كه ما مي شناسيم برمي آيد؟

روز آنلاين هم با انتقاد از مردم عمل نبودن خاتمی، نوشت: همين كه جنبش سبز از عرش به فرش افتاد، ريزش ها شروع شد و جنگ هفتاد و دو قرمز راه افتاد ما مخالف شروط خاتمي نيستيم. اما اين حرف همانند حرفهاي موسوي حرف جديدي نيست. آنها هم بارها از اين شرطها گذاشته اند. او در طول 8 سال رياست خود نشان داد خوب سخنراني مي كند اما خط قرمزي در عقب نشيني نمي شناسد. او حتي حاضر نشد خود را در قامت رهبر اصلاحات ببيند. اكنون هم جاي سؤال است كه خاتمي از چه جايگاهي شرط مي گذارد؟ رهبر اصلاحات يا يكي از سران جنبش سبز؟ چرا كه حجاريان زماني گفت اصلاحات مرد. انتخابات مجلس هفتم و رياست جمهوري نهم از دل اصلاحات خاتمي جوشيد. اين هم شد اصلاحات؟

این رسانه اپوزیسیون افزود: وقتي آقاي خاتمي اعلام مي كند كه در صورت عدم برآورده شدن چنين شرايطي، «براي انتخابات تصميم خواهد گرفت»، به چه معناست؟ البته تلاشهاي آقايان موسوي، كروبي و خاتمي براي آنكه در جايگاه اپوزيسيون صرف قرار نگيرند كه حاكميت به راحتي قادر به حذف آنها باشد، قابل تقدير است، اما ايشان و ديگر يارانشان تاكنون به جز دوگانه تحريم- شركت بي قيد و شرط در انتخابات، هيچ گزينه ديگري به ذهن شان نمي رسد؟
 

 

يكي از دست اندركاران پروژه اروپايي و ضد ايراني موسوم به «ايران ندا» اذعان كرد كه پروژه با عدم استقبال حتي در ميان محافل مخالف جمهوري اسلامي روبرو شده است.

کلمه: مهدي جامي سردبير اخراجي راديو زمانه كه با همكاري شماري از عناصر ضد انقلاب، گروهي موسوم به ايران ندا و شبكه اينترنتي وابسته به آن را راه اندازي كرده، با تأييد بي اعتنايي به نظرات منتقدان معدود كاربران نوشت: اگر وارد اين پيمان مدني نشده ايد، حق چون و چرا و اعتراض نداريد. من نمي دانم منتقدان چه قدر براي بنياد دست بالا كرده اند كه حالا نگران آن هستند.

 



وي با اذعان به عدم استقبال از شبكه ايران ندا نوشت: وقتي مي گوييم آقا بياييد دور كار را بگيريد همه به هم نگاه مي كنند. آقا بياييد فيلم تهيه كنيد. هر كسي بهانه اي مي آورد. آقا چه كمكي مي توانيد بكنيد دست بالا كنيد. هر كسي از راهي مي رود انگار كه نشنيده باشد. اما اگر بگوييم بياييد ايران ندا را دراز كنيم كه چرا ال نكرد و بل نكرد همه مي دوند و حاضرند! به نظرتان اين فرمول يك جايي اش عيبناك نيست؟ اين همان كار مدني است؟ اگر شما يكبار هم براي كمك مالي وسوسه نشده ايد و صفحه كمك مالي سايت ايران ندا را باز نكرده ايد به نظر شخص من حق حساب كشيدن از ايران ندا را هم از دست داده ايد.


جامي در حالي كه به همراه دوستانش از برخي كمك هاي مالي اروپاييان بهره مند شده اند، ادعا كرد بي هيچ كمكي اين شبكه را اداره مي كنند و آنگاه در توجيه تعطيلي شبكه مذكور اين طور استدلال كرد: مي فرماييد تلويزيون. خب برادران يا نمي دانيد تلويزيون يعني چه يا فكر مي كنيد چون نوبت ماست لابد بايد معجزه بدانيم. يعني واقعاً فكر مي كنند دوستان كه ظرف شش ماه بايد به يك تلويزيون مي رسيديم؟ مي دانيد كه همين تلويزيون ترجمه اي و خطي و همه چيز از پيش ضبط شده يورونيوز چهار سال وقت برده تا هوا شده است؟مسئله فقط تلويزيون داشتن است؟ اصلاً. اطمينان داشته باشيد كه مسئله هوا كردن يك شبكه ديگر نيست. ايران ندا به عبارت ديگر همين حالا تلويزيون نمي شود. حتي اگر هيچ مشكلي هم نداشته باشد. اين كار كي مي شود؟ از نظر صوري اعلام شده است كه وقتي كه به دو ساعت توليد روزانه ويدئو رسيده باشيم. از نظر روح كار و شبكه ارتباطي هم وقتي كه به اندازه اي كه آن دو ساعت توليد شود آدم پاي اين كار ايستاده باشد.
يادآور مي شود پيش از اين از داريوش آشوري، مهرانگيز كار، رامين جهانبگلو، رضا علامه زاده، كاظم علمداري، شهرنوش پارسي پور، محسن نامجو و چند نفر ديگر به عنوان اعضاي هيئت مؤسس بنياد كذايي نام برده شده بود اما گويا همان حكايت «آفتابه لگن هفت دست» است.


مهدي جامي با وجود اوضاع وخيم بنياد خود، در مطلب ديگري محسن سازگارا را به خاطر برخي خالي بندي ها مورد انتقاد قرار داد و نوشت: يك خطاي بزرگ در كار مدني، بزرگ گرفتن كار است. همين علت بود كه باعث شد محسن سازگارا در آغاز فعاليت هايش در خارج از ايران به فكر «60 ميليون دات كام» بيفتد. واقعيت عملاً اين شد كه حدود 30 هزار نفر به كمپين او پيوستند. فاصله اين دو رقم فاصله اي است كه بين تصور از كار دولت و كار مدني هست. حالا اگر سازگارا به جاي رفتن به دنبال طرحهاي غول آسا از همين 30 هزار نفر يك عضوگيري مي كرد براي يك حزب سياسي يا گروه مدني و مثلاً 5 هزار نفر را سازمان مي داد وضع ما بهتر بود. اما سازگارا امروز همان يك نفري است كه مي بينيم در ويدئوها صحبت مي كند يا در گروه سه نفره اي است كه گاهي با دو دوست ديگر بيانيه مي دهند.


 
 

قائم مقام دانشگاه مفید در اقدامی دور از انتظار به دلیل نصب تصویر مقام معظم رهبری در یکی از این کانون ها طی دستوری با تعلیق همه کانون های فرهنگی دانشگاه هر گونه فعالیت فرهنگی مذهبی دانشجویان را در سطح دانشگاه ممنوع کرد . این اقدام توهین آمیز در حالی صورت می گیرد که این دانشگاه به دلیل عقاید رئیس خود که از مراجع قم به حساب می آید از تشکیل نهاد رهبری در دانشگاه ها و بسیج دانشجویی امتناع کرده و با این اقدام سعی در متوقف کردن فعالیت های سیاسی دانشجویی نموده است . جمع زیادی از فعالین دانشجویی دانشگاه با اعتراض به این مصوبه دانشگاه کلیه برنامه های اجرایی دانشگاه را تحریم کرده اند . گفتنی است اقدام جدید دانشگاه مفید قم در کنار دیگر اقدامات غیر قانونی و دخالت های این دانشگاه در فتنه سال گذشته نبود نظارت دستگاه های مسئول در این زمینه را یادآور می شود
 

 

روشهای حقیرانه منافقین برای جذب نیرو

با توجه به رشد آگاهی در عناصر فریب خورده گروهک منافقین که باعث کناره گیری تعداد زیادی از فریب خوردگان این گرو هک گردیده. به گزارش کلمه ، گزارشها حاکی از آن است که دولت عراق از گروهک تروریستی منا



:: برچسب‌ها: جنبش , سبز , موسوی , خاتمی , کروبی , احمدی نژاد , ولایت , فتنه , دی , هاشمی , شاه , خبر , ایران , اخبار , آزادی , سیاست ,
:: بازدید از این مطلب : 359

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: